2014. október 31., péntek

Modellfotózások az otthoni stúdiómban

Az elmúlt héten  portfolió bővítés címszóval több fotózást is tartottam otthon és talán mondatom, hogy jól vizsgázott a házilag kialakított műtermem :) A fotózásokra előre készültem, így a Sensual Corset -fuzok.hu webáruház jóvoltából több dögös fűzőben is pózolhattak a lányok.

Elsőként Juditot fotóztam, aki már anyuka, de bebizonyította 30 felett igazán csinos és dögös egy nő :)




 Zsaninak egy kis modellportfólió kialakításban segítettem pár képpel :)










Áron hasonlóan Zsanihoz szintén egy kis portfóliót kért magának, vele néhány keményebb világítást is kipróbáltunk:








Gréta egy különleges kéréssel keresett meg, hogy tudnánk-e egy Halloween-es fotózást tartani. A sminket Robotkay Rita varázsolta arcára röpke közel 3 óra alatt. Grétának utólag is elismerésem a kitartásért, ennyi időn keresztül mozdulatlanul ülni a sminkelés közben nem semmi :))

Íme a végeredmény: :)



A sminket a boszis Halloween-es fűző szett tette még egyedibbé :)







Ráadásként egy kis photoshop :) 


Szoros váltásban következő vendégeim Dorina és barátnője Luca volt. Dorinát nemrég már fotóztam, de mivel szinte szomszédok vagyunk így valószínűleg többször is fogunk együtt dolgozni.

A körlámpa eddig talán Dorinának állt a legjobban, fantasztikus vadmacska szemeit még jobban kihangsúlyozta:






Szokták kérdezni mi jobb egy gyönyörű nőnél egy képen, hát kettő ;)

Luca gyönyörű mosolyával és kocka hasával szerintem bárki levenne a lábáról:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése