2014. szeptember 20., szombat

Fehérvár szépei

Nemrég megkértem a Fehérvári szépségverseny 3 számomra legszebb lányát, hogy álljon nekem modellt. Bettit ugye már korábban is fotóztam, így örültem hogy ismét együtt dolgozhattunk.
És ha már lúd legyen kövér: Bettit már több fotózáson is Fülöp Judit sminkelte így nagy örömömre elvállalta ezt a fotózást is sőt ajánlott fodrászt Orlik Gina személyében és végül Stylistünk is lett Fehér Andrea, így összeállt a csapat.

A fotózás helyszínéül a Photobalance studiót választottam, ahol számtalan kiegészítő és különféle különleges kialakítású fali hátterek vannak.

Mindeközben felkerestem néhány ruhaszalon és fehérneműst, hogy a ruhák is meglegyenek a fotózásra, végól az esküvői ruhákat az Eternity Esküvői ruhaszalon, a fehérneműket a Lemila Lingerie a fűzőket pedig a Sensual Corset - fuzok.hu biztosította. ahol a ruhákat Andi segített kiválasztani.

Majd eljött a nagy nap ahol összeállt a csapat és egy jót fotóztunk :)

Elkészültek a hajak és frizurák:



Majd jöttek a lányok a szebbnél szebb menyasszonyi ruhákban







A következő képek pedig azt hiszem önmagukért beszélnek:









Köszönet a csapatnak: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése