2013. április 14., vasárnap

Házi műterem II.

Jövő héten kisebb ovi fotózást fogok tartani, így többek között ezért is pótoltam az ellopott "villanj körte" szettemet. A fotók egyszerű portrék lesznek amiket különféle év végi meglepetésekhez fognak felhasználni az oviba, így Esztivel tartottam egy kis főpróbát.

A főfényem egy sima Canon 420 EX rendszervaku volt, ehhez használtam fel a villanj körte szetthez tartozó fehér ernyőt. A hátteret ami egyébként egy sima hungarocell szigetelő lap volt, a villanj körtével világítottam meg, amire egy kis sufni tuningal szerkesztettem egy méhsejt rács féleséget egy henger alakú fekete doboz segítségével, erre azért volt szükség, mert különben a háttérről visszavert fény túl erős lett volna.  Végezetül még egy kisebb derítőlapot is tettem oldalra hogy az arcon lévő árnyékok ne legyenek túl erősek. 

Íme a végeredmény: 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése