2011. augusztus 17., szerda

Ismét a mezőn

Úgy néz ki, hogy megvan a biztos vevő a 300-as obira, ezért most már tényleg el akartam búcsúzni tőle, ezért ma megint korán keltem. Olyan 5 körül értem ki, pókot nagyon sok láttam, szépen nőnek a darázspókok, de akkora volt a susnyás, hogy hogy egyiket sem tudtam napfelkeltével szemben megfotózni. Az meg hogy ott lóg középen a pók a hálójában az olyan snassz..

A nap elkezdett felkelni, lepke sehol, így végül elkezdtem a búzakalászokat fotózni:








Azonban annyi pók volt, hogy végül nem bírtam ki hogy ne próbáljak bemászni az egyik alá :)



És mikor már épp össze szedtem magam és indultam volna haza találtam egy kis lepkét is, de mivel nagyon csúnyácska ágat talált magának, így egy szuper makrót csináltam róla a póknál is használt 70-200 + raynox kombóval:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése