2011. augusztus 17., szerda

Egy boglárka reggele

Júniust követően augusztusban 6-án voltam ismét fotózni, abból az apropóból is, mivel időközben meghirdettem eladásra a 300-as telémet és még utoljára szerettem volna vele készíteni pár képet, így ismét felkerestem a kis mezőmet.

Ekkor a nap már kicsit később kelt, így csak 4:40-re értem ki, nagyon szép tiszta idő volt gyönyörű volt a napfelkelte, és pont mikor előbújt a nap megtaláltam ezt a kis boglárkát és mivel igen türelmes modell volt több mint 2 órát töltöttem a társaságában és ismét kipróbáltam a teljes felszerelésemet vele:

- Tamron 28-75 f2,8



- Canon EF 300/f4 L IS USM







- Canon EF 300/f4 L IS USM + 1,4x



- Canon 70-200/f4 +1,4x (tesztelgettem a különbséget a 300-assal) A kép készitésekor próbáltam egy bizonyos álomhatárt megközelíteni, adott volt a lepke, a pókháló, az ellenfény, csak harmat cseppből volt kevés így csak nagyon halványan látszik mögötte.



- Canon 50/1,8 + Raynox



Végül hazafele még bele botlottam:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése