2011. augusztus 17., szerda

2011 nyári fotózások

Mostanában ugyan ritkábban járok el fotózni, azonban mivel egy-egy fotózás során nagyon sok fotó készül és ezekből csak néhányat szoktam különféle oldalakra feltölteni, ezért úgy gondoltam elindítom a blogomat ahova kis történetekkel tarkítva leírom fotózásaim tapasztalatait.

Újpalotán lakok, panelházban, de a közelünkben az autóppálya mentén több kisebb mező is van, és mivel a telkünk messze van, ezen a nyáron ezeket a kis mezőket járom be.

Első ilyen kalandom június 25-én volt. Korán keltem, így az első kattintásom az exif adatok szerint 3:41-kor volt. Eredetileg lepkéket szeretem volna fotózni, de sajnos egyet sem találtam. Viszont körülöttem repkedett és folyamatosan dalolt nekem egy mezei poszáta, így végül őt kezdtem el fotózni:







Miután álcahálóval nem készültem, így ezeknél jobb képeket nem tudtam róla csinálni, így másik hely után néztem, ahol felfedeztem végre egy sakktábla lepkét. Az alábbi felszerelést vittem magammal:

- Canon EF 300 f4 L IS USM + 1,4x



- Canon EF 50mm + Raynox DCR250



- Tamron 28-75 f2,8



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése